:D

Yay! Den här helgen har varit jättemysig! <3
Jag har varit med Leo hela helgen :P
Vi har bara myst, tittat på film och spelat guitarhero :D
Det har varit jätteskönt! Precis vad jag behövde :P

Hela veckan har varit lite stressad, haft två redovisningar som jag har varit tvungen att göra halvdana för att jag helt enkelt inte hann :/ Men men...


Juste! Jag har fått IG i matematik C också det var ju jävla kul :/
Nästa prov är i maj liksom....

Men men den här helgen med Leo har iaf fått mig att glömma mina problem i skolan ett litet tag iaf :D

Jag älskar dig jättemkt! (skiter i ifall vi inte ska säga det så ofta haha)

Puss <3
(Här ska det finnas en bild på mig och Leo, men eftersom min dator e cp så får ni helt enkelt använda er fantasi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback