Yay!

Har hela helgen planerad!!
 Älskar typ det,, vill ha lite ordning och reda liksom ;P

Anyway, imorrn är det alla hjärtans dag!! <3
Den ska jag såklart spendera med Leo :D
Jag ska laga en god sallad och sen ska vi baka haha, undrar hur det går? :P

På fredag är det tjejkväll med Sarah!! :D
Vi ska ha ansiktsmasker och en massa onyttigt och en massa filmer :P

På lördag är det feeeeest!!!!!! :D
Emelie har ju fyllt år, så alla hennes kompisar ska fira henne :)
Vi ska först käka på Hard Rock café och sen ska dom som e arton (det inkluderar som tur mig :D)
dra ut på krogen :D

På söndag har jag planerat att vara bakis och plugga matte :D
Jag tror att det är dags att börja plugga eftersom jag har provet på måndag :P hihi!!

Japp, min helg kommer att bli jättebra :D :D :D

Puuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback