08-08-08 i 08-land

Ja det här med blogg e ju kul...
Orkar inte skriva hela tiden, ändå ingen jävel som läser xD

Lite uppdateringar då:

Varit på Hultsfred. Var as nice, men blev sjuk så det förstörde typ lite, men skit samma. ^^

Varit på Arvika. Var as kul! Inte sjuk denna festival så jag kunde festa så mkt jag ville och se alla band jag ville :D

Träffat pojke. Han e nice, Sonny heter han :)

Sen har jag typ inte gjort så mkt mer, bara degat hela sommaren. Har absolut ingen som helst lust att börja skolan. Vet redan nu att allt kommer gå åt helvetet så det är bara att ge upp nu. Ska åtminståne försöka få G i alla ämnen. Borde även ett korkat pucko som jag klara av xD

Börjar skolan då om lite drygt en vecka, måste fixa håret innan dess. Ska färga knallrött och klippa lite kortare tror jag blir bäst. Eller få se vad frisören säger, kanske sparar min längd som jag har nu...
Sa till min mamma att jag skulle färga rött, fick inte så bra respons xD
Hon började tjata en massa om att jag inte skulle få något jobb bara för att jag skulle sticka ut så mkt och då sa jag att det var ju det som var meningen o.O
Sen sa hon typ att samhället fungerade så att man inte fick sticka ut så mkt för då får man inge jobb eller nått. Det är ju bullshit! Orka att man inte får jobb beroende på vilken hårfärg man har.
Vad e det för jävla samhälle?
Så nu ska jag färga håret as rött bara för att reta samhället xD

Min kropp har typ slutat fungera...
Ända sen jag hade körtelfeber i våras så har min kropp blivit as skum och jättesvag <.<
Jag skakar typ hela tiden och har ont överallt typ.
Just nu så har jag en urinvägsinfektion som inte vill gå över heller.
Undra ifall det finns nån garanti eller bytesrätt på ens kropp, skulle behöva det tror jag ^^

Just nu sitter jag och lyssnar på Laakso och är allmänt glad och trött ^^
Väntar på att OS-invigningen ska börja, sånt är lite kul tycker jag :)

Idag ere ju då 08-dagen! Allt fokus på sthlm såklart xD
Dagen till ära ska jag, Emelie och några till dra till Debaser Medis på konserter, bl. a Johnossi. Kommer bli as nice!


Bäst bild ever xD

Bäst bild ever xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback