Tjoho!

Sandras uppdateringar:

1. London med Leo <3

    Det var mysigt och jätte trevligt :-)
    Jag köpte en massa fina saker (Bl.a ett par skit snygga skor, bilder kmr snart ;-), och lite små prylar).
    Sen gick vi och såg på en massa och fina hus och stadsdelar ;-P




2. Fest!
    Jaa, min fest blev ju då inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag blev full som en kastrull och var helt borta och
    alla drog as tidigt :-/ Men men, dom sa att dom hade kul och det är väl huvudsaken :-)




3. Jobb!
    Vad ska jag säga? Det är ju kul att få in lite extra pengar...




4. Jag vill att Wolfmother ska släppa en ny skiva!!!!




5. Jag vill åka på festival :'-()





image13

www.woltmother.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback