Så länge sen!

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag! Jag kan förstå att mina läsare nästan dött av saknad, men nu är jag tillbaka!! :-D

Det har ju hänt ganska mkt sen sist och jag vet nästa inte vart jag ska börja ;-)

Jag har ju varit så The Ark konsert!!! :-D Det var jättekul!!!! Dom var så jävla bra och jag stod jättebra dom första låtarna (sen var jag tvungen att flytta på mig eftersom jag höll på att kvävas :-/). Jag fick ögonkontakt med Ola flera ggr!!!! :-D :-D Lycka! Lycka! Lycka!!!

Imorgon är det ju Euro vision!! Jag hoppas att Arkarna vinner!! eller jag hoppas inte jag VET att dom vinner!! Och känner jag Ola rätt så kommer han ge allt :-D

Jag och Leo är fortfarande ihop :-D Still going strong! ;-) Älskar dig PÖJK!! <3<3<3

Vi har köpt Hultsfredbiljetter (vet ej om jag har sagt det :-S) och tåg biljetter efter mkt om och men :-D Jädra SJ asså! Kommunalafärdmedel can kiss my asss!!! :-D

Anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är att jag har haft så jävla mkt prov nu!! :-(
Typ minst två nationella i veckan..
Idag hade jag mitt sista nationella matte prov för ettan!!! WOHOOO!!!!
Det gick bajs dåligt! :'-( Men men bättre lycka nästa år med att få G i matte!!
Nu kanske ni undrar varför jag valde natur om jag inte ens är bra på matte? Det ska jag allt säga er att jag älskar bioologiii!!! FYSIIIIK!!! och kemiiiiii!!! :-D :-D
Det är ju jättekul!!!
Nu känner jag att jag har överanvänt utropstecken men men :-P Jag är ju så himla glad över att matteproven är klara och att det snart är sommarlov så att man kan gå ut och festa lite
;-)

Juste Emelie ska också på Hultsfred!!! :-D Så jävla kul!! Då slipper jag gå på The Ark själv!!!!

Men men nu får det vara nog för den här gången!
Puss puss!!

GOOO THE ARK!!!!!!!!! GO KICK SOME EUROBUTT!!!!!!!!

image6 + JENS ANDERSSON!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback