SL suger!

Igår var jag hemma hos Leo... Vid typ tio i tio skulle jag åka hem. Så jag gick till bussen som skulle gå klockan tio. Jag kom dit fem minuter för tidigt så jag väntade och väntade och väntade och väntade och väntade, men bussjäveln kom aldrig. Så jag gick till nästa hållplats (för det går andra bussar där :-P) och kollade om det gick en det närmaste tio åren. Det gjorde det! :-D Den skulle komma om fem minuter typ. Så jag väntade och väntade och väntade och väntade...!!! :-@ !!!! MEN SKITBUSSEN KOMMER INTE!!!!! :-O Där står jag men stelfrusna tår och rinnig näsa! Men busshelvetet kommer inte! Jag menar ska det vara så jävla svårt för chufförerna att ta bort foten ur arslet och sätta den på gaspedalen?!?!?!? Anyway så kämpade jag nu febrilt för att inte få årets dampattack så jag gick till NÄSTA hållplats som innebär att jag måste korsa en halvmotorväg (scary!) och frostskador på snoken. När jag väl är TIO meter ifrån hållplatsen ser jag bussen komma så jag springer och springer som ett jävla kylskåp! GISSA VAD SOM HÄNDER!!! Gubbjävlen flyger iväg med världens fart!!!!! AHHHH!!!! Jag får damp!!!!! HUR JÄVLA OMÄNNSLIKG FÖR MAN BLI?!?! jag stod ju liksom där och ändå så körde han förbi :-( Nu finns det bara en utväg till annars så måste jag gå hem (en härlig 40 minuters promenad i minus grader). Så jag börjar gå till min gamla skola (en skön 15 minuters promenad i minusgrader :-D) Tänk på att allt är kolsvart och det är folktomt på gatorna så jag e lite skraj :-P När jag kommer fram till skolan så visar det sig att bussen inte kommer förrän om en kvart sååå jag sitter och väntar och väntar och väntar och väntar..... och gisssa vad?........BUSSEN KOM!!!!! :-D hahahaaha!
Klockan 23:10 kom jag innanför ytterdörren tog en djup suck och sen skuttade jag i säng :-P Zzzzzz..

Go'natt!! Puss & Kram!!!

Älskar dig, Leo! Tack för att du pratade med mig under hela kvällen!! puss puss!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elvira

Stackare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback