Jag - En dokusåpa?

Jag fick nyss höra (ifrån Leo) att man skulle göra en dokusåpa av mitt liv. Och jag kan förstå det förslaget eftersom jag är en jävligt (!) intressant människa! Tänk er liksom att kameror följer efter MIG hela dagarna. Det vore nått det. Jag slår vad om att alla i hela världen skulle vilja vara som jag, för liksom vem skulle inte vilja det?
Jag skulle kunna bli den nästa Carolina Gynning! (Minus the boobs, the blond hairdue, lack of IQ and so on so on). Men jag hatar ju dokusåpor! Hur fan ska det här gå till då? JO! Jag kan helt enkelt bli känd för min smarthet! Jag är ju så jävla (!) smart. Alla som känner mig vet ju att jag äger på matte (hrm).. Anyway jag ska bli känd för nått iallafall och därmed basta!
Och för dom som tycker att jag är en självgod motherfucker:
FUCK OFF BECAUSE IT'S MY TURN TO SHINE!!

(Don't listen to Sandra. She's insane and schitzo (?)/ Sandra)
(HEY! / Sandra)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Vilken fin layout! Haha!

Postat av: Ivanna

haha va söööt.. du skulle bli bättre än carolina gynnig fan ;) HOHO

2007-03-20 @ 20:49:20
Postat av: Ivanna

haha va söööt.. du skulle bli bättre än carolina gynnig fan ;) HOHO

2007-03-20 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback