Update on Sandra's life

Godafton!

Vi börjar sändningen med att avslöja att Sandra är nu singel. Vi vet inte riktigt säkert när detta inträffade och när vi frågade Sandra efter en kommentar så hon såhär:

- Jag och Leo, har gjort slut. Vem av oss som gjorde det kan jag tyvärr inte avslöja pga privata skäl. Allt jag kan säga är att vi, enligt mig, skildes som vänner. Det är allt jag kan säga nu.

När vi försökte be om fler kommentarer fick vi flera utlåtanden som var för barnförbjudna för att yppas här. Vi måste ju tänka på våra unga läsare.

Vi fortsätter...
Pga Sandras separation så har hon börjat umgås mer med sina vänner, till deras stora förtjusning. Eftersom Sandra är såå himla älskad så ställer hennes vänner alltid upp för henne. Den som ändå hade sådana vänner.

Efter många bio- och kompisbesök så har Sandra kommit över Leo. Iallafall enligt henne själv.

Vår färskaste nyhet om vår stora förebild är att hon nu på lördag ska ut och "festa" med hennes vänner. Vi har fått uppgifter om att detta skall äga rum vid den välbesökta sjön Rudan i Haninge. Sandra bad oss också meddela alla läsare att dom är väldigt välkommna på lördag dom med.

Idag sågs Sandra med hennes vännina Ivanna köpa "nödvändigheter" till partajet. Detta ägde rum i Liljeholmen och blev mycket nedtystat av Sandras pressfolk när vi ville ha en kommentar:

-Fastän Sandra är en väldigt stor kändis så kan hon inte köpa ut själv. Därför var hon och Ivanna tvunga att ta hjälp ifrån annat håll. Som tur var gjordes allt detta utanför polisens synhåll.

Det var allt för ikväll men följ med oss igen i nästa "sändning" som förmodligen kommer att inträffa på söndag.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback