Happy!

Hur kommer det sig att jag alltid blir glad när jag har köpt kläder?
Jag har ett "litet" shopping begär. Eller okej ett stort begär (!)
Hela förra månaden gjorde jag säkert av med minst 2500:- (!)(!). Det har aldrig hänt förrut, men nu hände det. Jag blev typ stammis på h&m i västermalmsgallerian och gick dit nästan varje dag efter skolan :-O
Men sen tog ju alla mina pengar slut så då kunde jag inte köpa nått :-) Men nej då! Det kunde jag visst för mina päron var så givmilda sååå!! Dom gav mig pengar och jag kunde fortsätta att shoppa.... Det hela blev som en ond cirkel.. Pengarna tog slut jag fick mer pengar pengarna tog slut.... osv osv..
Tillslut sa min mamma ifrån och sa att jag måste vara mer försiktig med min pengar PLUS (!) att jag måste skaffa ett sommar jobb (!!!!!) Så nu ska jag kasta mig in i arbetsbranchen vi hörs väl om ett år eller så när jag har fått mitt A-kasse bidrag så att jag kan börja shoppa igen!!! :-D

Kommentarer
Postat av: Emelie Almlöf

Det kallas matriell-lycka, därför älskar man att shoppa <3 ska berätta i skolan sen vad jag har köpt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback