Update...

I Fredags hade jag fysikprov, det gick väl okej. Jag får iaf G...

I Lördags köpte jag ännu mer julklappar (!) Jag köpte till Freddeman och Calle och till min underbara älskling!!

Jag hoppas verkligen att Leo gillar sina julklappar (jaa, jag köpte två ;-) )  Älskar han så jävla mkt, men jag inser alltid det i sista stund... Kan inte föreställa mig utan han just nu :-/

Med mig på min shopping runda var Sarah <3. Det är så jävla kul att vara med henne!! Hon får mig alltid på gott humör :-D
Senare åkte vi till Haninge och sarah fick lite tidiga julklappar och sen drog vi vidare till Kulturhuset på Tommys (hennes lillebror) spelning :-) Där mötte vi Sarahs pojkvän Håkan och hans polare :-)

Precis när hans band (Easy) skulle börja spela så går brandalarmet igång! Värsta typiskt liksom! Alarmet hade typ reagerat på rökmaskinerna ;-) Medans dom fixade det fick vi stå ute och frysa arslena av oss ;-)

Easy var jättebra!

Efter spelningen åkte vi hem till Sarah och hade chillkväll med guitarhero :-D Det var skit kul! Som sagt man har aldrig tråkigt med Sarah ;-)

Leo snälla förlåt! <3<3<3


image16

Elvira, Linn, Jag och Yasmine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback