Pride -07 <3

Jesus Amalia!
Jag måste verkligen skärpa mig med att uppdatera min blogg ;-)

Såå...
I Tisdags så var jag, Linn och Flisan (Emelie) inne vid Mosebacke på Pride. Vi skulle se på min halvsyrras kompis Alice, hon är en sing & songwriter ;-) 
Först gick vi lite vilse på Södra Teatern men efter en "vägbeskrivning" av min mamma så hittade vi rätt :-D
Alice var verkligen superbra! Önskar att hon hade skivkontrakt så att jag kunde få lyssna på hennes underbara sånger varje dag :-D <3

Såå...
I dag har jag, Linn och Carolin varit med i Prideparaden!!!! :-D <3<3<3<3
Vi gick med RFSL ungdom och deras tema var schack :-P 
Vi var alltså alla klädda svart/vitt :-)
Vi såg en massa olika sorters människor :-P
Det var en jättesöt kille som var klädd som Alice i Underlandet <3 Han var ur gullig :-P
När vi kom dit så hade vi en liten picknick först, det var mysigt :-D
Då var vädret jättebram, det var lite molnigt så det var inte för varmt ;-)
Sen när vi skulle börja gå så spricker molntäcket upp och solen kommer fram :-O
Vi svettades som in i h*lvete ;-P
Vi gick ifrån Humlegåren till Tantolunden :-D
Det var ganska lång men det var så himla kul! Jag skulle kunna göra om det hur många gånger som helst :-D

Till hästen som hade bajsat Rosa Pridebajs:
-Du borde tänka på vad du äter. Rosa boer är inte nått som en häst borde äta ;-)

Puss och Kram på alla, bögar eller flator :-D 

<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback