Klåparen

Okeeeeeeeej....

Usch, det börjar bli så tråkigt nu. Alltihopa :-/
Det är faktiskt jobbigt att skriva blogg när det ändå är ingen som läser den :-/

Anyway, jag ska inte klaga ;-)

Om exakt 8 dagar (!!!!) ska jag börja skolan. Jag ska börja i tvåan (!!!!) ;-D
Det ska faktiskt bli lite spännade. Det jag är mest nervös för är att visa runt ettorna på skolan. Hahaha!! Det är ju skrattretande :-D
Jag, Sandra, som har noll lokalsinne ska visa runt, säkert vettskrämda, ettor på skolan. Hoppas jag bara inte får några kaxiga skitungar. Jag har nog inte tålamod för det...
På min skolan har vi salar under marken också, där jag och mina vänner i princip aldrig sätter vår fot ;-)
Det tog ju för fan över ett halvår innan vi vågade gå in i caféterian hahaha!!! :-D
Jaaa...
Man undrar ju vad våra lärare tänker med när dom lämnar stackars ettor i våra vilsna händer...

image10


Hoppas att jag får njuta lite till av sommaren tills skolan börjar *suck*
<3


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag läser din blogg sandra! Och du kan glädja dig med att du har bättre lokalsinne än jag, haha! Och om mindre än en vecka börjar skolan igen... Shit asså vad länge sen det var vi sågs!

Postat av: kines :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Vaaaaad ska man med lokalsinne till??? 118 100! :D Skit snygg bild!

2007-12-13 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback